Reklam ajansı Ogilvy, bundan böyle filtre kullanan influencer’larla çalışmayacak

Reklam ajansı Ogilvy Britanya’da kampanyalarında vücutlarını ve yüzlerini farklı göstermek için fotoğraflarına müdahale eden influencer’larla çalışmayacağını duyurdu.

Amaç sosyal medyanın neden olduğu sistematik akıl sağlığı zararlarıyla mücadele etmek.

The Drum’a konuşan ajans yöneticisi Rahul Titus “Influencer’lar pazarlamanın ‘sahici’ tarafında olmalı ancak artık öyle içerikler öyle sahte hale geldi ki sosyal medyaya bakan herkese zarar veriyor. Pazarlamacılar, ajanslar olarak görevimiz, gelecek nesillerin bu şekilde büyümesinin önüne geçmek” dedi.

Bu kararı almadan önce konuyla ilgili araştırma yaptıklarını belirten Titus, davranış bilimleri ekibi ve influencer’larla görüşerek yeni stratejileri üzerine çalıştıklarını anlattı.

Ajans, aralarında Dove’un da olduğu müşterileri için, fotoğrafıyla oynayan influencer’larla çalışmama kararını önümüzdeki aydan itibaren kademeli olarak uygulamaya başlayacağını ve yıl sonunda tamamen yasaklayacağını belirtti.

19 Nis 2022 - 15:40 - Kültür & Sanat


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Mardin Haber Ajansı Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Mardin Haber Ajansı hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA), Anka Haber Ajansı (ANKA) tarafından servis edilen tüm haberler Mardin Haber Ajansı editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Mardin Haber Ajansı değil haberi geçen ajanstır.